//www.Manidl.ir//

مانی دانلود | دانلود فیلم | دانلود سریال

کالکشن

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
دانلود فیلم جدید جوکر 2019
دانلود فیلم جدید جوکر 2019
دانلود فیلم شکلاتی
دانلود فیلم شکلاتی
دانلود فیلم پریناز
دانلود فیلم پریناز
دانلود و خرید قانونی کبریت سوخته
دانلود و خرید قانونی کبریت سوخته
دانلود رایگان فیلم گذر لوطی هاشم
دانلود رایگان فیلم گذر لوطی هاشم
پارادایس
پارادایس
ریکاوری - قسمت 8
ریکاوری - قسمت 8
دانلود ریکاوری - قسمت 7
دانلود ریکاوری - قسمت 7
دانلود ریکاوری - قسمت 6
دانلود ریکاوری - قسمت 6
دانلود فیلم آواز در خواب
دانلود فیلم آواز در خواب

دانلود برنامه کلیک تشخیص اخبار جعلی با فناوری

دانلود و معرفی تمام آثار مهران مدیری

با توجه به فرارسیدن 18 فروردین ماه مصادف با زادروز استاد طنز ایران آقای مهران مدیری( 18 فروردین 1346 ) ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان به همین مناسبت مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار علی معلم

علی معلم (زاده 1341 تهران - درگذشته 23 اسفند ١٣٩٥)   نویسنده، ناشر، منتقد، تهیه‌کننده، کارگردان، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او سردبیر و مدیرمسئول ماهنامه دنیای تصویر بود.که در اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. به مناسبت گرامی داشت یاد این هنرمند فقید مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار اصغر فرهادی

اصغر فرهادی (زادهٔ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱ در خمینی‌شهر، اصفهان) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم ایرانی است.با توجه به کسب دومین اسکار فرهادی برای فیلم فروشنده،
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان به همین مناسبت مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

** افتخارات اصغر فرهادی :

1. سال 2102 : جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان برای فیلم جدایی نادر از سیمین

2. سال 2017 : جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان برای فیلم فروشنده

3. سال 2016 : جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم کن برای فیلم فروشنده

 

دانلود و معرفی تمام آثار فرج الله سلحشور

فرج‌الله سلحشورنیا (زاده ۱۳۳۱ در قزوین، درگذشت ۸ اسفند ۱۳۹۴ در تهران) معروف به فرج‌الله سلحشور، بازیگر، چهره‌پرداز، نویسنده و کارگردان ایرانی بود. او فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم توبه نصوح (۱۳۶۱) به کارگردانی محسن مخملباف آغاز کرد. سلحشور کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی-مذهبی چون ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر را برای صدا و سیما در کارنامه دارد.در ۲۷ دی ۱۳۹۴، ریه‌های او از کار افتاد و در بیمارستان بستری شد و چندی بعد اعلام شد پزشکان امیدی به بهبود او ندارند و حالش وخیم است.[۱]فرج‌الله سلحشور که به سرطان ریه مبتلا بود صبح روز هشتم اسفند ۱۳۹۴ (۲۷ فوریه ۲۰۱۶) در ۶۳ سالگی، درگذشت.حال و در آستانه نخستین سالگرد درگذشتش به مناسبت گرامی داشت یاد این هنرمند فقید مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار محسن تنابنده

محسن تنابنده (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و بازیگردان سینما و تلویزیون ایرانی است. وی همچنین فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است.

او در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم استشهادی برای خدا شد.

تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۸ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز دریافت کرد.

محسن تنابنده برای دومین بار در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۵ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم‌ فراری دریافت کرد.به همین مناسبت لیست کاملی از معرفی کارهای این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود قرار دادیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار لیلا حاتمی

لیلا حاتمی (زاده ۹ مهر ۱۳۵۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فرزند علی حاتمی و همسر علی مصفا می‌باشد.
لیلا حاتمی با کسب چندین جایزه از جشنواره‌های داخلی و خارجی یکی از موفق‌ترین بازیگران ایرانی از لحاظ تعداد جوایز دریافتی می‌باشد.که آخرین شان دریافت سیمرغ بلورین بهترین نقش اول زن برای فیلم رگ خواب می باشد.به همین مناسبت مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار نوید محمدزاده

نوید محمدزاده (زاده: ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ - ایلام)کردتبار بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم ناهید جایزه ی بهترین بازیگر مرد جشنواره ی بین المللی براتیسلاوا۲۰۱۵ را دریافت کرده است. همچنین در اتفاقی نادر، در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود نمود. نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست ( اشاره به سیمرغ تهدا نشده فیلم عصبانی نیستم) وی همچنین از رسانه هایی که لیستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران اعلام شد گلگی کرد. و از همگان خواست به هیئت داوران احترام بگذارند.به همین مناسبت مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار ثریا قاسمی

ثریا قاسمی (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۱۹- تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.وی دختر حمیده خیرآبادی بازیگر معروف ایرانی است.این بازیگر باسابقه سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون به خاطر بازی در مارال برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۹ شد.حالا پس از سالها دوباره سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر ٩٥ برای فیلم ویلایی ها را از آن خود کند.برای دانلود آثار این هنرمند در ادامه با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار وحید جلیلوند

وحید جلیلوند (زاده ۲۱ اسفند ۱۳۵۴ در تهران) صداپیشه رادیو، مجری تلویزیون، بازیگر و کارگردان تئاتر، تلویزیون و سینما ، نویسنده و تدوینگر است.نقطه عطف کارنامه هنری وحید جلیلوند کارگردانی نخستین فیلم سینمایی بلند او در سال ۱۳۹۳ به نام «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش نگاه نو، سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را تصاحب کرد.جلیلوند در دومین فیلم خود توانست سیمرغ بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر 95 را کسب کند.به همین مناسبت مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار مریلا زارعی

مریلا زارعی برزی (زاده ۲۵ فروردین ۱۳۵۳، قم) بازیگر سینما و تلویزیون است.

مریلا زارعی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.

زارعی با مجموعه تلویزیونی کارآگاه به دنیای بازیگری روی آورد. وی شایعه اینکه برای اولین بار در فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۳) چهرهٔ او بر روی پرده سینما نقش بسته را تکذیب نموده و عنوان کرد تصاویر منتشر شده از این فیلم مربوط به یک بازیگر دیگر است که وی از نام او اطلاعی ندارد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. وی تا به حال با کارگردانانی همچون اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است.

پس از آن بازی در واکنش پنجم، از دیگر نقش‌های وی می‌توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و شیار ۱۴۳ ساخته نرگس آبیار اشاره نمود که برای بازی در این دو فیلم دو سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل و نقش اول زن را دریافت کرد. وی همچنین داور جشنواره روح الله خمینی بوده است.زارعی سومین سیمرغ خود را برای نقش اول زن فیلم زیر سقف دودی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گرفت.

دانلود و معرفی تمام آثار حسن جوهرچی

حسن جوهرچی (زاده ١٣٤٧ تهران - درگذشته ١٥ بهمن ١٣٩٥)  بازیگر اهل ایران بود. وی که به علت بیماری کبدی در بیمارستان بستری بود در  ١٥ بهمن ١٣٩٥ در اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. به مناسبت گرامی داشت یاد این هنرمند فقید مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

دانلود و معرفی تمام آثار شهاب حسینی

با توجه به فرارسیدن 14 بهمن ماه مصادف با زادروز سوپر استار سینمای ایران آقای شهاب حسینی( 14 بهمن 1352 ) ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان به همین مناسبت مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.

** افتخارات شهاب حسینی :

1. سال 1387 : سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای فیلم سوپر استار

2. سال 2011 : خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برای فیلم جدایی نادر از سیمین

3. سال 2016 : جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای فیلم فروشنده

دانلود  و معرفی تمام فیلم های سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر

در این پست قصد داریم برای دسترسی سریع شما عزیزان به فیلم های بخش های مختلف سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اسامی فیلم ها و لینک دسترسی به اونها رو برای شما قرار بدیم.به نظرتون بهترین فیلم امسال کدومه؟

دانلود و معرفی تمام آثار عباس کیارستمی

این مجموعه برای اولین بار در سراسر اینترنت توسط مانی دانلود به صورت رایگان و لینک مستقیم منتشر شده است و مانی دانلود به احترام این کارگردان بزرگ کشورمان برترین آثار او را در یک مجموعه گردآوری کرده است

دانلود تمام فیلم های بروسلی

با سلام به کاربران مانی دانلود امروز مجموعه تمامی فیلم های بروسلی Bruce Lee  را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم , این مجموعه ، شامل  همه  فیلم های بروسلی بروسلی Bruce Lee  میباشد که برای اولین بار بصورت رایگان و لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

دانلود و معرفی تمام آثار جعفر والی

جعفر والی (زاده ۱۳۱۲ تهران - درگذشته ۲۷ آذر ۱۳۹۵) کارگردان تئاتر، بازیگر و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران بود. وی که به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری بود در ۲۷ آذر ۱۳۹۵ دارفانی را وداع گفت. به مناسبت گرامی داشت یاد این هنرمند فقید مجموعه کاملی از آثار این هنرمند رو جهت معرفی و دانلود برای شما آماده کردیم.با مانی دانلود همراه باشید.


درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری توضیحات بنری کنار سایت
آمار سایت
  • تعداد مطالب 2615
  • تعداد دیدگاه ها 82
  • تعداد کاربران انلاین 1
  • تعداد اعضای سایت 10
  • بازدید امروز 114
  • بازدید دیروز 101
  • بازدید کل 4,468,395
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

Www,ManiDl.ir
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

Www,ManiDl.ir
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

manidl
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

manidl